hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| بازدید معاون سپاه علی بن ابی طالب (ع) از دفتر رویداد ایران

قم| بازدید معاون سپاه علی بن ابی طالب (ع) از دفتر رویداد ایران

1399/05/16 , 23:45


معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب (ع) به همراه مدیر روابط عمومی سپاه استان قم و مسئول بسیج رسانه استان قم از دفتر پایگاه خبری رویداد ایران و روزنامه سراسری رویداد امروز بازدید کردند.


به گزارش رویداد ایران_قم، سرهنگ علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ذی الحجه و روز خبرنگار بیان کرد: هر سال سپاه علی بن ابی طالب (ع) در آستانه روز خبرنگار برای تقدیر از این قشر فرهیخته نسبت به برگزاری یک همایش بزرگ اقدام و از رسانه های فعال تقدیر می کرد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این امر میسر نشد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها عدم برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران از سوی سپاه استان قم را به دنبال داشت،تصریح کرد: در این راستا تصمیم گرفته شد که به صورت حضوری در دفاتر رسانه های فعال حضور پیدا کرده و از آنان تقدیر شود.





معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با بیان اینکه اصحاب رسانه در ایام شیوع ویروس کرونا تلاش های بسیاری در کنترل این بیماری در قم داشتند، عنوان کرد: اصحاب رسانه در بخش آگاهی بخشی و هشدار دهی بسیار فعال و در صحنه بودند اما سایر فعالان در این عرصه دیده شدند و با وجود تلاش هایی که اصحاب رسانه در بازتاب اخبار صحیح داشتند بسیار مظلوم واقع شده و کمتر دیده شدند.


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد